ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ  ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ.
Όταν σκέφτομαι, σκέφτομαι σαν ιδιοφυΐα, όταν γράφω, γράφω σαν εξαιρετικός συγγραφέας, όταν μιλάω, μιλάω σαν μικρό παιδί.

Δευτέρα 19 Απριλίου 2021

Παρίσι 19/4..Η μόνη έκθεση που υφησταται τωρα είναι η υπαίθρια έκθεση στα Ιλίσια πεδία με γλυπτά του σατιριστη Φίλιπ Γκελουκ..που σατιρίζει τα κακώς κείμενα της γαλλικης κοινωνίας( και όχι μόνο)σαν ένας δευτερος Ονορέ Ντομιε..Θύμιος Μιχαλόπουλος,Ερικατ Σουχελ, Κώστας Λαλιώτης,Μ.Χριστοφορακος,Προβόπουλος,Μπακογιάννης,Στουρνάρενα..κτλ....Αυτά τα ονόματα θα ζήσουν για πάντα. Είναι τα ονόματα κάποιων από εκείνους οπου δήλωσαν εικονικές ψευδοπεριουσιες προκειμένου να πάρουν δάνεια που ποτέ δεν θα μπορέσουν να τα εκταμιευσουν αντίθετα από εμένα που όχι μόνο δεν φεσωσα το κράτος μα τουναντίον πληρωσα και με το παραπάνω όσα οι άλλοι φεσωσανε και σώσανε κανωντας το καθήκον μου και κλεινωντας τις τρύπες που αυτοί ανοιξανε..και που θα τους εξοντώσει όλους αυτούς ο κορωνoποιός και θα τους αποτελειώσει διαλύοντας τις περιουσίες και τις ζωές τους την ώρα που εμένα δεν θα με πειράξει αφού είναι σύμμαχος και φίλος μου όπως άλλωστε και όλοι όσοι αφαιρούν ανθρώπινες ζωές (χωρίς να εγγιζουν την δική μου]..είναι φίλοι μου..γιατί μόνο για αυτό χρειάζονται οι άνθρωποι..για να τους σκοτωνουμε βγάζοντας το άχτι μας..

 



























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου